Vintage Schoolgirl Sex

This video isn't working on your device.
Please try another one.
コードを埋め込む:
動画の共有:
説明:

Old Silent Movie

追加 5 年 前
配信時間: 10:27
閲覧者数: 676,374
カテゴリ: 10代三つ巴ビンテージSchoolgirl SexVintage Sex
コメント (32)
返答:
Reply text
ログインまたは登録をしてコメントを投稿してください。
3 月 前
Very enjoyable, whatever the source or authenticity about it's time period. Some people just like to moan for moaning sake, they are the cunts of this life. .
We enjoyed it, thankyou for posting.
9 月 前
Great couple of dirty sluts..
leoscock10
退出
1 年 前
Damn - great oldie - love the horny girls
2 年 前
i like this :)
2 年 前
Great stuff
2 年 前
Damn fine school girls exploring and tit sucking. To bad no sound. Pussy play, bi fun. Father Smith walks in and catches them. lol He introduce them to Mr Johnson. lol Nice thick, long, Mr Johnson. Puts their tight, fresh, teen pussy's to good use. He knows from confession, both their mothers are sluts who cuckold their husbands. And he has fucked them too. Now he is breaking in their daughters. Lucky stud. Feeds them Johnson seed.
3 年 前
NICE!!!
4 年 前
Great post! regardless of origin, thanks.
4 年 前
nice
4 年 前
this video corrected some facts about his legend ^^

http://www.youtube.com/watch?v=Hvhds5k10Qo&feature=autoplay&list=PLCA9AED5DA922AAC3&playnext=2
4 年 前
sorry for my bad english ( i'm french :) ) I think, that's not a fake: I think he's probably the young John C Holmes, the famous pornstar with big coke, in 1970, he had fucked "14000" girls in his carreer… wikipedia explain he played when he was younger in 8MM not officials movies…

about him and his face: http://www.youtube.com/watch?v=BDdr45wrW7Y&playnext=1&list=PLCA9AED5DA922AAC3&feature=results_main
4 年 前
we like
4 年 前
Nice
SilverMuf...
退出
4 年 前
It reminds me of the amateur porn film featured in the Michael Caine film 'Get Carter'. Kinky!
4 年 前
frakin sexy young thangs !
4 年 前
Nah man- that´s not old, only pretends to be.
Still nice
4 年 前
yummie, nice oldie
5 年 前
yummy
5 年 前
I like it.
sooner71959
退出
5 年 前
outstanding vid! thanks for posting an original...
5 年 前
love those little pigs suckn n fuckn....
5 年 前
Hot!
tryout46902
退出
5 年 前
love the schoolgirls!
5 年 前
people should stop moaning and enjoy.... i liked it
5 年 前
It does look new , but who cares ?!!
And as for the positions , theres plenty vintage vids on here in black and white that have thsoe positions ... its good porn and thats what this sites about , good post , many thanks !
5 年 前
great clip cheers
5 年 前
Nasty preacher cumming in a young girls mouth...
This video is as hot as a magnesuim fire!
5 年 前
Seems legit. Frankly, even if it was newer, I'd still like it. If it's new - props to whoever did it, as they caught a vintage feel very nicely. Off to the favorites locker with it! Thanks for the post!
5 年 前
New vid using old recording equipment. They wouldn't pull off these kinds of positions and scenes back then.
5 年 前
My buddy's dad had this on 8mm film when I was in high school. I remember sneaking a peek at this one a few times.

理由を教えください。

著作権侵害およびDMCA要請につきましては
次のフォームでご連絡ください。連絡フォーム